Saatmisinfo

Kauba kohaletoimetamine

Tellitud kaup toimetatakse kliendini Itella SmartPosti kulleri või pakiautomaadi vahendusel kahe kuni kolme tellimispäevale järgneva tööpäeva jooksul.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPosti pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi valitud SmartPosti pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub kliendi telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui klient ei lähe pakile SmartPosti määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud. Kauba Omniva automaati jõudmisega lõpevad KAPA kohustused kliendi ees ning KAPA ei vastuta enam tarnitava kauba eest.

SmartPosti pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPosti kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel kliendi märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–L ajavahemikul kl 10–20.

Klient vastutab kauba tellimisel esitatud isikuandmete, aadressi ja kontakttelefoni korrektsuse eest. KAPA ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

KAPA ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab KAPA e-poes kirjeldatule. Juhul kui kliendini jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakend on purunenud, siis ei tohiks klient saadetist vastu võtta ning peaks sellekohase avalduse kullerile esitama ning KAPA-t informeerima kirjutades e-posti aadressile pood@kalamajapaberipood.ee või helistades +372 56636649.

NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 12–14, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.

 

Kauba tagastamine

Teil on õigus tühistada oma tellimus igal ajal enne selle eest tasumist kirjutades pood@kalamajapaberipood.ee.

Juhul, kui soovite selle peale tasumist tühistada ja kaup pole veel teele pandud, tagastatakse Teile makstud rahasumma kogu ulatuses välja arvatud panga ülekannete kulud.

Kui Te ei ole rahul oma kaubaga, palun kirjutage meile oma kaebusest e-posti aadressile pood@kalamajapaberipood.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

KAPA kinnitab, et kogu kaup, mis teele läheb, on oma algses seisundis. Juhtudel, kui olete veendunud, et Teile on saadetud vale kaup, võite selle meile tagastada rikkumata kujul 14 päeva jooksul pärast ostutellimuse sooritamist. Hüvitame Teile kulud peale kauba ülevaatust 7 tööpäeva jooksul peale selle meieni jõudmist. Kui Teile saadetud kaup on defektiga või katki, saadame Teile hea meelega õige eseme uuesti. Nendel juhtudel kohustume tasuma nii kauba tagastamise kulud kui ka uuesti saatmise kulud.

 

Kalamaja Paberipood - märkmik, vihik, pliiats, kustukas, paber, papp
Kalamaja Paberipood - mis kaupu meilt saab?